دانستنی ها

امام علی (ع): شایسته ی مرد عاقل آنست که نظر صائب خردمند را بر اندیشه خود بیفزاید و دانش خویش را بعلم دانشمندان پیوند دهد.

دانستنی ها

امام علی (ع): شایسته ی مرد عاقل آنست که نظر صائب خردمند را بر اندیشه خود بیفزاید و دانش خویش را بعلم دانشمندان پیوند دهد.

دانستنی ها

این وبلاگ درباره ی دانستنی هاییست که بهتر است در زندگی خود آنها را به خاطر بسپارید.
چرا که خیلی از این مطالب دوای درد شماست.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۳ آذر ۹۵، ۱۹:۰۹ - امیرحسین ناصری
    عالی!
نویسندگان

🍏دانستنی‌ها🍏:

@danestanihaie 

🥛🥛🥛آیا مصرف شیر با دارو مجاز است❗️❓🤔

شیر شامل مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم است که با بعضی داروها و تعدادی از آنتی‌بیوتیک‌ها، یک ترکیب غیرقابل حل شدن ایجاد می‌کند و درنتیجه جذب و اثربخشی این ترکیبات را دچار مشکل می‌کند. بسیاری از افرادی که مشکلات گوارشی و معده دارند، آنتی‌بیوتیک‌ها را با شیر مصرف می‌کنند تا دچار مشکل معده نشوند، اما این کار ممکن است بر روند جذب و خاصیت دارویی قرص تاثیر منفی داشته باشد و این اقدام اساسا اشتباه است، به‌همین دلیل توصیه می‌کنیم این افراد دارو را با معده خالی به هیچ عنوان مصرف نکرده و همراه با غذا آن را مصرف کنند.

منبع:danestanitg@

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی